Algemene Voorwaarden Kozijnshop.nl
| Consument
Deze voorwaarden zijn alleen van toepassing voor consumenten. Voor zakelijke klanten gelden andere algemene voorwaarden.
Inhoudsopgave:
Artikel 1 -
Definities
Artikel 2 -
Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 -
Toepasselijkheid
Artikel 4 - Het
aanbod
Artikel 5 - De
overeenkomst
Artikel 6 -
Herroepingsrecht
Artikel 7 - Kosten
in geval van herroeping
Artikel 8 -
Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 9 - De prijs
Artikel 10 - Conformiteit en garantie
Artikel 11 - Levering en uitvoering
Artikel 12 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Artikel 13 - Betaling
Artikel 14 - Klachtenregeling
Artikel 15 - Geschillen
Artikel 16 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Artikel 1 -
Definities
In deze voorwaarden
wordt verstaan onder:
- Bedenktijd: de termijn waarbinnen de koper
gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
- Koper: de natuurlijke persoon die niet
handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand
aangaat met de ondernemer;
- Dag: kalenderdag;
- Duurtransactie: een overeenkomst op
afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de
leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
- Duurzame gegevensdrager: elk middel dat
de koper of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is
gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde
reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.
- Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de
koper om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
- Modelformulier: het modelformulier voor
herroeping die de ondernemer ter beschikking stelt die een koper kan invullen
wanneer hij gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht.
- Ondernemer: de natuurlijke of
rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan koper aanbiedt;
- Overeenkomst op afstand: een overeenkomst
waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor
verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de
overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer
technieken voor communicatie op afstand;
- Techniek
voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het
sluiten van een overeenkomst, zonder dat koper en ondernemer gelijktijdig in
dezelfde ruimte zijn samengekomen.
- Algemene
Voorwaarden: de
onderhavige Algemene Voorwaarden van de ondernemer.
- Los gekochte
accessoires: Hier
onder wordt verstaan de accessoires die gekocht worden los van een kozijn.
Artikel 2 -
Identiteit van de ondernemer
Naam ondernemer; Kozijnshop.nl
Vestigingsadres; Spoelerstraat 15, 7461 TX Rijssen
Telefoonnummer en tijdstip(pen) waarop de ondernemer telefonisch te
bereiken is; 06-24443869 of 06-28076985 te bereiken van maandag tot zaterdag van 08.15 tot 20:00 en
E-mailadres of ander aan de koper aangeboden elektronisch
communicatiemiddel met dezelfde functionaliteit als email; info@kozijnshop.nl
KvK-nummer; 63607492
BTW-identificatienummer; NL855311666B01
Artikel 3 -
Toepasselijkheid
- Deze
algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op
elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en koper.
- Voordat
de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene
voorwaarden aan de koper beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet
mogelijk is, zal de ondernemer voordat de overeenkomst op afstand wordt
gesloten, aangeven op welke wijze de algemene voorwaarden bij de ondernemer
zijn in te zien en dat zij op verzoek van de koper zo spoedig mogelijk
kosteloos worden toegezonden.
- Indien
de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van
het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst
van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de koper ter
beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de koper op een
eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien
dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand
wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs
elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de koper
langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
Artikel 4 - Het
aanbod
- Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft
of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
- Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige
omschrijving van de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. De
beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod
door de koper mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van
afbeeldingen, zijn deze een weergave van de aangeboden producten, diensten
en/of digitale inhoud. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het
aanbod binden de ondernemer niet.
- Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de
koper duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de
aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.
Artikel 5 - De
overeenkomst
- De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het
bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de koper van
het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
- Indien de koper het aanbod langs elektronische weg
heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de
ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze
aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de koper de overeenkomst
ontbinden.
- Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt,
treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter
beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een
veilige webomgeving. Indien de koper elektronisch kan betalen, zal de
ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
- De ondernemer kan zich binnen wettelijke kaders – op de hoogte
stellen of de koper aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van
al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van
de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek
goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd
gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering
bijzondere voorwaarden te verbinden.
- De ondernemer zal uiterlijk bij levering van het
product, de dienst of digitale inhoud aan de koper de volgende informatie,
schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de koper op een toegankelijke
manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
a. het
bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de koper met klachten
terecht kan;
b. de
voorwaarden waaronder en de wijze waarop de koper van het herroepingsrecht
gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van
het herroepingsrecht;
c. de informatie
over garanties;
d. de prijs met
inbegrip van alle belastingen van het product, dienst of digitale inhoud; voor
zover van toepassing de kosten van aflevering; en de wijze van betaling,
aflevering of uitvoering van de overeenkomst op afstand;
e. de vereisten
voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van
meer dan één jaar of van onbepaalde duur is;
- In geval van een duurtransactie is de bepaling in
het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.
Artikel
6 – Herroepingsrecht
Producten: los gekochte accessoires
- De
koper kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product
gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen
ontbinden. De ondernemer mag de koper vragen naar de reden van herroeping, maar
deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
- De
in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de koper, of een vooraf
door de koper aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft
ontvangen, of:
- als
de koper in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag
waarop de koper, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft
ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de koper hier voorafgaand aan het
bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van
meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
- als
de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen:
de dag waarop de koper, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of
het laatste onderdeel heeft ontvangen;
- bij overeenkomsten voor regelmatige levering van
producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de koper, of een door
hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.
Producten: kozijnen
- Alle
producten worden speciaal op maat gefabriceerd. Op basis van art. 7:46d lid 4
sub b .1 BW neemt de ondernemer nooit een maatwerkproduct retour.
- Een
uitzondering op lid 3 kan zich enkel en alleen voordoen indien een product
gebrekkig of incompleet is conform de daarvoor geldende richtlijnen en dit gebrek aantoonbaar aan een nalatigheid cq
fout van de ondernemer te wijten is. In zo'n geval zal Kozijnshop.nl zich
inspannen om het gebrek te verhelpen.
Artikel 7 - Kosten in
geval van herroeping bij: losgekochte
accessoires
- Indien de koper gebruik maakt van zijn
herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn
rekening.
- Indien de koper een bedrag betaald heeft, zal de
ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na
herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds
terug ontvangen is door de webwinkelier of sluitend bewijs van complete
terugzending overlegd kan worden.
- De kosten van retour zenden komen op de rekening
van de koper.
Artikel 8 - Uitsluiting
herroepingsrecht
- De ondernemer sluit het herroepingsrecht uit voor maatwerkproducten.
- Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts
mogelijk voor producten:
a. die door de ondernemer tot
stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de koper;
b. die duidelijk persoonlijk van
aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen
worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of
verouderen;
e. waarvan de prijs gebonden is
aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed
heeft;
f. voor losse kranten en
tijdschriften;
g. voor audio- en video-opnamen
en computersoftware waarvan de koper de verzegeling heeft verbroken.
h. voor hygiënische
producten waarvan de koper de verzegeling heeft verbroken.
- Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts
mogelijk voor diensten:
a. betreffende logies, vervoer,
restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of
tijdens een bepaalde periode;
b. waarvan de levering met
uitdrukkelijke instemming van de koper is begonnen voordat de bedenktijd is
verstreken;
c. betreffende weddenschappen en
loterijen.
Artikel 9 - De prijs
- Gedurende de in het aanbod vermelde
geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten
niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in
btw-tarieven.
- In afwijking van het vorige lid kan de
ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan
schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen
invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan
schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn,
worden bij het aanbod vermeld.
- Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de
totstandkoming van de overeenkomst zijn toegestaan;
a. indien zij
het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen of;
b. de ondernemer
de prijzen verhoogt, de koper heeft de mogelijkheid om in dit geval de
overeenkomst te ontbinden.
- Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de
totstandkoming van de overeenkomst zijn toegestaan indien de ondernemer dit bedongen
heeft en:
a. deze het gevolg zijn van
wettelijke regelingen of bepalingen; of
b. de ondernemer de prijzen
verhoogt, geen ontbinding mogelijk. Mag geen onredelijke prijsverhoging en niet
zonder goede reden zijn.
- De in het aanbod van producten of diensten
genoemde prijzen zijn inclusief btw.
- Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk –
en zetfouten. Voor de gevolgen van druk – en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid
aanvaard. Bij druk – en zetfouten is de ondernemer niet
verplicht het product volgens de foutieve prijs te leveren.
Artikel 10 -
Conformiteit en Garantie
- De
ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de
overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen
van deugdelijkheid. De ondernemer staat niet in voor de geschiktheid van de producten voor enig specifiek doel.
- Het recht op reclame vervalt als de koper de producten in het bouwwerk heeft aangebracht.
- Een
door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie dient specifiek per opdracht en product worden gegeven door de ondernemer. Indien deze niet wordt aangeboden door de ondernemer, rust op de goederen of diensten geen garantie.
- Eventuele
gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 5 dagen na levering aan
de ondernemer schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten
dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend. Kosten voor retour zijn geheel voor de koper.
- De
garantietermijn van de ondernemer komt overeen met de fabrieksgarantietermijn.
De ondernemer is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke
geschiktheid van de producten voor elke individuele toepassing door de koper,
noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van
de producten.
- Kozijnshop.nl gaat voor het KOMO keurmerk uit van ‘bestaande bouw’ of ‘rechtens verkregen niveau’.
- HOUT100% alleen van toepassing indien KOMO van toepassing is
- Het KOMO certificaat wordt, indien van toepassing, gegeven onder voorwaarden dat Kozijnshop.nl uitgaat van bestaande bouw. De toets aan het bouwbesluit is de verantwoordelijkheid van de koper. Indien geen KOMO, dan geen geldt geen garantie.
- De
garantie geldt niet indien:
- De
koper de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door
derden heeft laten repareren en/of bewerken;
- De
geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of
anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen
van de ondernemer en/of op de verpakking behandeld zijn;
- De
ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de
overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit
van de toegepaste materialen.
Artikel 11 - Levering
en uitvoering
- De ondernemer zal de grootst mogelijke
zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering
van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot
verlening van diensten.
- Als plaats van levering geldt het adres dat de
koper aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.
- Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4
van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde
bestellingen met bekwame spoed uitvoeren tenzij een andere leveringstermijn is
overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een
bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de
koper hiervan uiterlijk 15 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft
bericht. De ondernemer is niet aansprakelijk voor enige vorm van vertraging.
- Het risico van beschadiging en/of vermissing van
producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de koper of
een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger,
tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
- Bij
ontvangst van producten dient de koper aanwezig te zijn en de koper dient een
toegankelijke ruimte te hebben om de kozijn(en) te lossen. Mocht de koper hier
niet aan kunnen voldoen dient hij de ondernemer 1 werkdag van te voren te
informeren anders dient de koper de gemaakte onkosten door de ondernemer te
vergoeden.
- Voor
losgekochte accessoires geldt een levertijd van 3 t/m 15 werkdagen. Deze
levertijd is fictief, een extra termijn bedraagt voor de koper nog eens 15
werkdagen.
- Voor
op maatgemaakte producten geldt een levertijd van tenminste 15 werkdagen. De
levertijd hangt af van de bestelde producten en beschikbaarheid van materialen.
De koper wordt ingelicht over de leverdatum, wanneer deze bekend is bij de
ondernemer. Wijzigingen van data, door overmacht, wijzigingen in
levertijden van materialen en/of diensten van derden of wijzigingen van
bedoelde werkomstandigheden voorbehouden. De ondernemer is in geen enkel geval aansprakelijk voor schade dan wel vervolgschade door het niet leveren op de gecommuniceerde datum.
- De
ondernemer is in geen enkel geval aansprakelijk voor letsel aan personen of
dieren dan wel schade aan materiele zaken dat ontstaat door het gebruik,
installatie, vervoer of het monteren van de producten.
Artikel 12 - Betaling
- Voor zover niet anders is overeengekomen, dienen
de door de koper verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 7 dagen na het
ingaan van de bedenktermijn als bedoeld in artikel 6 lid 1. In geval van een
overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de koper
de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
- De koper heeft de plicht om onjuistheden in
verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
- In geval van wanbetaling van de koper heeft de
ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de koper
kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.
- De koper heeft de mogelijkheid om 50% van het
aankoopbedrag vooraf te betalen en het resterende bedrag één
dag voor levering te voldoen.
- Indien de koper niet binnen de termijn van 7
dagen betaald. Heeft de koper nog maximaal 9 dagen de tijd om de factuur te voldoen
zonder bijkomende kosten. Bij niet betaling binnen deze termijn zijn de
bijkomende incassokosten voor de koper.
Belang van de zaak |
Tarief buitengerechtelijke
kosten |
Opmerking |
€ 0 - €
2.500 |
15% |
Met een minimum van € 40,-- |
€ 2.501 - €
5.000 |
10% |
|
€ 5.001 - €
10.000 |
5% |
|
€ 10.001 - €
200.000 |
1% |
|
Over het meerdere |
0,5% |
met een maximum van € 6.775 |
- Indien de factuur niet tijdig wordt betaald
geldt er een rente bedrag van 2% per maand.
- De producten kunnen worden geleverd, maar de
eigendom van het product gaat pas over op het moment dat de hele koopprijs is
betaald. Tot dat moment blijft de ondernemer eigenaar, ook al heeft er een
aanbetaling plaatsgevonden.
Artikel 14 -
Klachtenregeling
- De ondernemer beschikt over een voldoende bekend
gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze
klachtenprocedure.
- Klachten over de uitvoering van de overeenkomst
moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de
ondernemer, nadat de koper de gebreken heeft geconstateerd.
- Bij de ondernemer ingediende klachten worden
binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst
beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt,
wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een
bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de koper een meer uitvoerig
antwoord kan verwachten.
- Indien de klacht niet in onderling overleg kan
worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
- Klachten die niet in onderling overleg opgelost
kunnen worden dient de koper zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl),
deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen
worden, heeft de koper de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting
GeschilOnline te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel
ondernemer als koper stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze
geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de koper betaalt dienen te
worden aan de betreffende commissie.
- Een klacht schort de verplichtingen van de
ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
- Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de
ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten
kosteloos vervangen of repareren.
Artikel 15 -
Geschillen
- Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de koper
waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands
recht van toepassing. Ook indien de koper woonachtig is in het buitenland.
- Het Weens Koopverdrag is niet van toepassing.
Artikel 16 -
Aanvullende of afwijkende bepalingen
Aanvullende dan wel
van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van
de koper zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige
wijze dat deze door de koper op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen
op een duurzame gegevensdrager.
Bijlage I:
Modelformulier voor herroeping
Modelformulier voor
herroeping
(dit formulier alleen
invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
- Aan: [
naam ondernemer]
[ geografisch adres
ondernemer]
[ faxnummer ondernemer,
indien beschikbaar]
[ e-mailadres of
elektronisch adres van ondernemer]
- Ik/Wij*
deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten:
[aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud:
[aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst:
[aanduiding dienst]*,
herroept/herroepen*
- Besteld
op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
- [Naam
koper(s)]
- [Adres
koper(s)]
- [Handtekening
koper(s)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of
invullen wat van toepassing is.
Bijlage II: Privacybeleid
Kozijnshop.nl
Deze pagina is voor het laatst aangepast op 24-4-2019.
Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt
in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te
beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u
onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw
gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.
Dit privacybeleid is van toepassing op de
diensten van Kozijnshop.nl. U dient zich ervan bewust te zijn dat Kozijnshop.nl
niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen.
Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te
accepteren.
Kozijnshop.nl respecteert de privacy van alle
gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie
die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
Ons gebruik van verzamelde gegevens
Gebruik van onze diensten
Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om
persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit
te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van
Kozijnshop.nl of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet
combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.
Communicatie
Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we
die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor
de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te
verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op
eigen beveiligde servers van Kozijnshop.nl of die van een derde partij. Wij
zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover
wij beschikken.
Cookies
Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in
onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen.
Deze website maakt gebruik van “cookies”
(tekstbestandtjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen
analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde
informatie over uw gebruik van de website kan worden overgebracht naar eigen
beveiligde servers van Kozijnshop.nl of die van een derde partij. Wij gebruiken
deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over
de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met
betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.
Doeleinden
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de
doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid tenzij we van tevoren uw
toestemming hiervoor hebben verkregen.
Derden
De informatie wordt niet met derden gedeeld met uitzondering van webapplicaties
welke wij gebruiken ten behoeve van onze webwinkel. Hieronder valt o.a. het
WebwinkelKeur beoordelingen systeem. Deze gegevens zullen enkel gebruikt worden
ten behoeve van het doel van de betreffende applicatie en zullen niet verder
verspreid worden. Verder kan in enkele gevallen de informatie intern gedeeld
worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens
te respecteren.
Veranderingen
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op
deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen
leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om
regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.
Keuzes voor persoonsgegevens
Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of
verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan ons is
verstrekt.
Aanpassen/uitschrijven dienst nieuwsbrief
Onderaan iedere mailing vindt u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen of
om u af te melden.
Aanpassen/uitschrijven communicatie
Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten halen,
kunt u contact met ons op nemen. Zie onderstaande contactgegevens.
Cookies uitzetten
De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar u
kunt uw browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te
geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige
functies en –services, op onze en andere websites, niet correct functioneren
als cookies zijn uitgeschakeld in uw browser.
Vragen en feedback
We controleren regelmatig of we aan dit
privacybeleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u
contact met ons opnemen:
Kozijnshop.nl
Spoelerstraat 15
0548-201050
info@kozijnshop.nl
Benieuwd naar onze zakelijke voorwaarden voor zakelijke klanten? Die lees je hier.