Bok retour

De bokken van Kozijnshop.nl

Alle kozijnen van Kozijnshop.nl worden geleverd op houten of stalen bokken dit is afhankelijk van het formaat en de aantallen kozijnen in je order. Een bok is een frame waarop kozijnen veilig vervoerd kunnen worden. Bij je bestelling kan je in de winkelmand aangeven of je wil dat wij de kozijnen bij je komen leveren. Indien gewenst leveren wij de kozijn(en) op locatie en halen wij het ook weer op wanneer de bok leeg is. Al onze kozijnen worden geleverd door Transportbedrijf Pultrum. Pultrum is onze buurman, waardoor de lijntjes erg kort zijn. Zo kunnen we ook jou levering netjes verzorgen.

Hoe de bok aan te melden voor retour?

Het makkelijkste om de bok retour te melden is even bellen. Dit kan via 0548 20 10 50, een van onze werknemers neemt dan de telefoon op en meld de bok retour. Een paar dagen (2-3 werkdagen) later komt Pultrum de bok(ken) weer ophalen. Je kan uiteraard ook de bok retour melden via de mail. Via info@kozijnshop.nl of via een van onze verkoopadviseurs kan de bok retour gemeld worden.

Waar moet ik de bok neer zetten?

De bok kan gewoon blijven staan waar het is afgeleverd, de chauffeur heeft een kleine kraan (kooijaap) bij zich waardoor die de bok gemakkelijk mee kan nemen op de vrachtwagen. Dus staat de bok op de plaats waar de chauffeur hem heeft neergezet? Dan hoef je helemaal niets te doen.

Moet ik thuis zijn voor de bok retour?

Wanneer de bok niet achter een hek of dergelijk staat hoeft u niet thuis te blijven. De transporteur komt de bok(ken) ophalen en neemt het zonder gehoor mee.

Mag ik de bok houden?

Bij Kozijnshop.nl is het systeem erop ingericht dat de bokken worden hergebruikt. De bok blijft ten allen tijde eigendom van Kozijnshop.nl, het is dus niet de bedoeling dat de bok in je bezit blijft. Wij leveren de kozijnen af en halen de bok ook weer op wanneer die leeg / retour is gemeld. Voor leveringen in het buitenland gelden andere voorwaarden. Deze bespreek je met je verkoopadviseur.

Kan de bok bij levering direct mee terug met de transporteur?

Dit is zeker mogelijk, dit moet alleen wel in samenspraak met de transporteur. Wanneer dat akkoord is, dan is dat geen enkel probleem dat die gelijk mee teruggaat. Dus kan je heel snel het kozijn er van af verwijderen? Dan kan de chauffeur de bok waarschijnlijk direct mee terug nemen. Overleg dit wel even, de chauffeur kan (afhankelijk van zijn route) ook direct door moeten.

Meer informatie over ons transportsysteem?

Heb je een vraag over ons transportsysteem of een vraag over de verzending? Neem dan contact op met onze medewerkers via de chat, mail of telefoon. We zijn op werkdagen bereikbaar van 8:15 – 17:00 en op zaterdag van 9:00-12:00.

Kozijn samenstellen
Bel me terug!

Ontvang binnen twaalf uur een offerte op maat

Stuur je wensen en afmetingen van de houten kozijnen. Dan krijg je binnen twaalf uur een prijs! Uiteraard kan je ons ook direct bellen via 0548 - 20 10 50.

Black Friday bij Kozijnshop.nl

Krijg 250 euro korting op je bestelling! Geldig al vanaf 2500 euro!

*Alleen van toepassing op online bestellingen. Niet combineerbaar.

Black Friday bij Kozijnshop.nl

Krijg 250 euro korting op je bestelling! Geldig al vanaf 2500 euro!

*Alleen van toepassing op online bestellingen. Niet combineerbaar.